Tervetuloa blogiini. Perustin tämän blogin tammikuussa 2013. Olen 40+ nainen Helsingistä. Innostuin korttien tekemisestä n.17vuotta sitten. Käyn välillä askartelutapaamisissa ja vaihdan mielelläni kokemuksia korttien teosta ja tekniikoista.
Kiva kun piipahdit, olisi kiva jos jättäisit puumerkkisi käynnistäsi. Kommentit ilahduttavat aina.
Jos olet kiinnostunut jostain kortistani, otathan yhteyttä sähköpostilla fairytalen.kortteilut@gmail.com

torstai 16. elokuuta 2018

Kyllä voi ihminen tulla onnelliseksi "pienestäkin" huomioimisesta

Oon katellut Tim Holtzin livevideoita facebookissa, jakanut niitä ja kommentoinut niin tuli tälläinen viesti "Ilmoitukset" kohdassa 💓 Eräänlainen meriitti siis tämäkin 😀
Pakkohan tää oli blogissakin jakaa. Olipa todella iloinen yllätys.
Ei haittaa ollenkaan, kun tuolla sanotaan, että pitää pysyä aktiivisena säilyttääkseen merkin. Se vaan innostaa katsomaan lisää videoita ja jakamaan niitä 😁
Olen kyllä oikeasti todellinen Timppa fani, ja mielelläni edelleen katson ja jaan hänen videoitaan, sekä ostan hänen tuotteitaan.
Muistan kun ekan kerran kuulin Timpasta Sinellin myyjältä, jonka leimailu kurssilla olin joskus yli 10 vuotta sitten, jolloin Timpasta ei tiedetty  näin laajasti. Kurssin vetäjä kertoi niin hyvin Timpan alkutarinaa, että se teki muhun vaikutuksen. Ja Timpastahan tulikin todella pätevä edelläkävijä ja uranuurtaja. Hänen videoitaan on aina yhtä ihana katsoa, hän oon niin aidosti innostunut ja positiivinen aina.





4 kommenttia:

Repolainen kirjoitti...

Hih - ihana kunnianosoitus!!
Nolona tunnustan, etten ole katsonut vielä yhtäkään....
Kiitos ihanista kommenteistasi blogissani - lämmittävät todella mieltä
noin taitavan-taiteiljan kirjoittamina!
Ihanaa elokuista viikonloppua sinulle!

Sari K kirjoitti...

Hieno kunnianosoitus! Timppa on kyllä aina niin iloinen ja poistiivinen, ja hänen ideoimat/markkinoivat tuotteet ovat tosi laadukkaita.

enkulin käsityöt kirjoitti...

WAUUUUUUUUUUUU. Upeaaaa. Minä keräilen Tim Holzin videoita Penterestissä ja nyt kun olen saikulla olen ehtinyt jopa katselemaan paljon opastusta.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Täällä on minun sivut Pinterestissä https://fi.pinterest.com/bmpiironen/tutorialideastim-holtz/
Olen ihan omalla nimelläni siellä (Marjatta Piironen)