Tervetuloa blogiini. Perustin tämän blogin tammikuussa 2013. Olen 40+ nainen Helsingistä. Innostuin korttien tekemisestä n.17vuotta sitten. Käyn välillä askartelutapaamisissa ja vaihdan mielelläni kokemuksia korttien teosta ja tekniikoista.
Kiva kun piipahdit, olisi kiva jos jättäisit puumerkkisi käynnistäsi. Kommentit ilahduttavat aina.
Jos olet kiinnostunut jostain kortistani, otathan yhteyttä sähköpostilla fairytalen.kortteilut@gmail.com

torstai 20. heinäkuuta 2017

Hesan livevaihdon saalis

Alice  järjesti livevaihdon Hesassa, ja tietty menin sinne. Meitä oli 6 ja oli kiva tavata sekä uusia, että ennen tavattuja naamoja.

Tässä minun ihana saalis. Kiitos kaikille mukanaolijoille. Oli todella ihanaa tavata ja kyllähän sitä ois viihtynyt pitempäänkin jutellen vaikka eri tekniikoista ja kaikesta atc kortteihin liittyvästä ja miksei vähän muustakin mitä kunkin elämään kuuluu.
Jo seuraavaa vaihtoa odotellen. Josko sitten vaikka Kurvissa kuten Lehtipöllö ehdotti. Siellä voisi sitten vaikka vähän askarrellakin samalla. Jee.
Mulla vaihtojen jälkeen aina (heh, yhden kerran vaihtanut livenä Treella) pieni luova tauko askartelussa. Tosin myös netin kautta tapahtuvien ryhmävaihtojen jälkeen on ollut pieni luova tauko.


Nämä ihanuudet sain Lehtipöllöltä
Ja hän sai multa nämä vaihdossa




Alicelta mulle 

Ja nämä minulta Alicelle


Kikalta mulle


Multa Kikalle



Vikken kortit


Mun kortit Vikkelle




Siirin kortit
Multa Siirille










3 kommenttia:

enkulin käsityöt kirjoitti...

Upeaa saalista olet saanut. Kivoja nämä tapaamiset, mutta harmikseni ovat aina kaukana. Mukavaa katsella vaihtojuttuja blogeista.

http://tuijankortteilua.blogspot.com kirjoitti...

Hyvin teitä oli koolla. Kivan näköisiä kortteja.

Päden paja kirjoitti...

Niin kauniita kortteja!! Mukavaa vkonloppua:)