Tervetuloa blogiini. Perustin tämän blogin tammikuussa 2013. Olen 40+ nainen Helsingistä. Innostuin korttien tekemisestä n.17vuotta sitten. Käyn välillä askartelutapaamisissa ja vaihdan mielelläni kokemuksia korttien teosta ja tekniikoista.
Kiva kun piipahdit, olisi kiva jos jättäisit puumerkkisi käynnistäsi. Kommentit ilahduttavat aina.
Jos olet kiinnostunut jostain kortistani, otathan yhteyttä sähköpostilla fairytalen.kortteilut@gmail.com

keskiviikko 26. huhtikuuta 2017

Lavinian voittoleimasimet

Olen jo pitkään osallistunut kuukausittain Lavinian haasteeseen, jossa arvotaan 40punnan lahjakortti myymälään.

Tällä kertaa voitto tuli kuin tulikin mulle. Näistä merieläimistä + merenneidosta olen haaveillut jo tosi pitkään, niin kauan kuin heillä on nämä leimasimet olleet. Ei ole kyllä kovin montaa vuotta heidän valikoimissa olleet, mutta aika on tuntunut pitkältä, kun ei ole ollut budjetissa koskaan varaa tilata näitä.
Ja sitten nuo hiiret ovat uudempaa tuotantoa, mutta suloisia ovat nekin. Olen vain ihaillut muiden tekemiä kortteja niistä.
Meriaihe kiehtoo mua paljon, ehkä siksikin, että olen ns. syvänmeren sukeltaja, sukellan sielun syvyyksiin tehden inventaariota ja itsetutkimusta.
Ja tietty myös siksi että meressä on kauniita asioita, kauniita värejä, ja meren syvyyksissä kuvastuu rauha, harmonia, synkronia.
Nuoresta asti musta on ollut ihanaa katsella tuttujen akvaarioelämää. Itselläni ei ole ollut akvaarioita, sillä olen niin laiska siivoamaan. Tästä tulikin mieleen, että kesällä pitää kyllä ehdottomasti päästä Linnanmäen merimaailmaan pitkästä aikaa.


Ei kommentteja: